Selecteer een pagina

Blog

Op deze pagina vind je onze schrijfsels. Alles om jou te helpen die sprong te wagen. Snuister, lees en word geïnspireerd. Niet gevonden wat je zocht? Contacteer ons met jouw ideeën! 

Kathleens 21 voor 2021

Kathleens 21 voor 2021

Nadat Elke haar 21 doelen voor 2021 had gepost, vroeg ik in Instagram stories of jullie nieuwsgierig waren naar mijn lijstje. Jullie lieten massaal weten dat ik uiteraard ook mijn doelen moest delen. Ah ja. Dus hier gaan we! Op mijn persoonlijke blog publiceerde ik...

Goed beter beste doelen

Goed beter beste doelen

Doelen stellen is een kunst op zich. Ze moeten haalbaar genoeg zijn zodat je niet ontgoocheld raakt op het einde van de rit, maar ambitieus genoeg zodat ze toch nog wat voor een uitdaging zorgen. Maar hoe kan je zeker zijn of ze niet té haalbaar zijn, maar ook niet té...

Elkes 21 voor 2021

Elkes 21 voor 2021

Al bijna vijf jaar bekijk ik in januari wat ik de rest van dat jaar zeker wil doen. Bekijk het als een soort van mentale opkuis en het ordenen van nieuwe ideeën. Ik haalde indertijd mijn inspiratie bij de Amerikaanse Gretchen Rubin van de Happiness project en de...

Waarom je dit jaar aan de slag moet met meetbare doelen

Waarom je dit jaar aan de slag moet met meetbare doelen

Aan het begin van het nieuwe jaar maken heel wat mensen een lijstje met goede voornemens. Afvallen, gezonder leven, vroeger naar bed gaan, meer langsgaan bij de bomma,... Ook op werkvlak kan je aan de slag gaan met deze voornemens: een eerste klant vinden, een...

Waarom een coworking jouw zaak kan helpen groeien

Waarom een coworking jouw zaak kan helpen groeien

Toen ik vorig jaar officieel als zelfstandige in hoofdberoep begon, stak de vraag “jamaar, ga je geen collega’s missen?” wel eens de kop op. Maar die vraag lachte ik altijd weg. Ik ben toch een verlegen introvert. Een leven zonder collega’s leek me net een droom die...

Hoe herken je een goede klant?

Hoe herken je een goede klant?

Het vinden van een goede klant draait niet alleen om het verkopen van jezelf, eerder om het vinden van een goede match. Wat is die goede match dan en hoe herken je een goede klant?